21 Haz 2017

My Workspace

 Veee çalışma masamı tamamladım. Tam bitinceye kadar fotoğraflarını çekmedim.
Öncelikle duvarı karatahta boyası ile boyadık. Sonra Ikea ziyareti gerceklestirdik. Iki tane 120/60 masa aldım. Venge alsam mı almasam mı diye düşünüyordum çünkü dolabımı venge ve çok el izi oluyor. Ama masaya orada bakinca hiç iz olmuyordu onun için direkt aldım masaları. Bir de masa lambası aldım tam ortaya gelen yere taktık. Böylelikle iki yöne de dönebiliyor.


Bu cam fanusu görünce direkt aklıma bu ışıkları içine doldurmak oldu. 
Daha önce şoklamis yosunlar ile tanzim etmiştim. Bugün de deniz kabukları doldurdum. Fanusu da Greenmall 'dan aldım. O siteye bayılıyorum. Harika bitkiler var 😍
Zaten bu fanus sayesinde terraryum sever oldum. Odamda skulent yetistiriyorum ehehe. Çok su verdiğim için bir kaktüsum öldü ama yerine tekrar bir tane daha ektim :)
Akşamları ışıkları açınca oda Hobbitton'a benziyor ki Hobbitton terraryum yapma planım tabii var.
Air plantlarla Jellyfishler olacak.

Saksilari da emoji ile sirinlestirdim :))




Tahtaya takımyıldızları çizdim. Ve tabii dolunay, ay'in halleri 
Evren atlası, Gök Atlası, Yildiz haritalari bir yanda duruyor. 
Yakında oraya Gökyüzü Atlası da eklenecek.
Takım yıldızlarını öğrenmeyi istediğim için oraya çizdim. 

Sulu boyalarim bunlar da. 

Kasaları zor boyadım. Küçücük şeyler ugrastirdi baya. 


Prag resmini de şövale'ye yerlestirdim. Bim'den aldığım tel rafı siyaha boyadım, cinnet gecirtti. Defterlerimi de oraya yerlestirdim. 
Tam youtube'da my workspace tour videolarinda görüp içimin aktığı masalardan oldu. Planladığım gibi oldu hepsi. 

Şimdi karşı duvar bomboş kaldı. Oraya da tapestry gelecek ve resimlerle bir köşe yapacağım. 
Bakalım bakalım :)

7 yorum:

  1. Tahtana ba-yıl-dım! Takımyıldızlarından daha mükemmel bir şey çizilemezdi muhtemelen oraya; içim açıldı resmen. Güle güle kullan! ^^,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazı falan yazacaktım ama bir anda gelişti olaylar ehehe :)

      Sil
  2. Çok harika bir mekan yaratmışsın kendine. Çok başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, kaktüsler, kara tahta, fanus, boyalı sandık çok iyi ☺️❤️ İki sorum var, tapestry'ı nereden aldın acaba? Bir de o ışıklar nasıl bir yere bağlanmadan yanıyor, kaynağı ne? Nereden buluruz 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Tapestry'i Aliexpress'ten aldım. Fanusun içindeki ledler pille çalışıyorlar, Tr'a da gelmiş ama cok pahalıya satiyorlar. Onlari da Aliexpressten 3 dolara almistim. Burada Hobi Kutu'da satıyorlardı yanlış hatirlamiyorsam. Umarım yardımcı olmusumdur 💙

      Sil
    2. Aynen çok yardımcı oldun, teşekkürler :). Hepsini güle güle kullan, çok güzel bir oda. Kara tahta çizimin de harika <3

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^