6 Şub 2017

DIY Mermaid Blanket



Bu sene Mermaid battaniyeler düştü net sitelerine. Böyle magical şeylere bayıldığımı soylemeli miyim? :) 

Bunu dikmeden önce bu çizimi yapmıştım.  Resmen aynısı oldu 😍

Ben de bundan yaparım demiştim, birkaç ay sonra örgü kumaş aldım ama yapmadım bir türlü. Instagramdan sevdiğim bir arkadaşımın annesinin ordugunu görünce şunu kış bitmeden artık yapalım dedim. 
Benimkini de ben kestim annem dikti. Bana kalsa yıllar sonra dikebilirdim :) 


Hakikaten dev gibi oldu. Ben baya almıştım kumaşı annem önce iki kat yaptı o küçücük bisey oldu. Sonra orada ben biraz sinir krizi gecirince tek kata cevirdik. Yalnız kumaş aşırı sicak tutuyor. Ankara Bursa kumaştan aldik.

Kalıbı biraz göz kararıkesim oldu. Onun için buraya ekleyemeyecegim.


Veeee sonuç hihi. Çok harika oldu ya 💙


1 yorum:

  1. yaa bu nasıllll güzel oldu <3<3<3
    instagramda da bayılmıştım ama eski kafalılardan olunca blog postunu görmek daha mutlu ediyo sanırım^^ elinize sağlık gerçekten..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^