23 Tem 2017

Draco Constellation




Draco takımyıldızı.

Yine berbat bir ruh halindeyim. Kimseyle konuşmak, iletişim içinde olmak istemiyorum. 
İki gün sonra tatile gidiyorum. Tatilde gittiğim yerlere böyle kartlar bırakacağım. Yemek yediğim yerde menü arasına, sandalye minderi arasına gibi. Sürprizli kartlar. 

Hayatımda üç gün mutluysam, üç gün bunalımdan ölecek moddayım. Geri kalan bir günde de  suzuluyorum. Sevdiklerimle tartışıyorum, kızıyorum çünkü aptalca her yapilan şey beni sinirlendiriyor. Ben yapmıyor muyum, dolu yapıyorum. En kızdığım beni kıran şey de, bu halimin belki çoğu insan farkında ama umursamiyorlar. Ne zaman bunları soylesem amaaan saçmalıyorsunlar havada uçuşuyor. 
Kendime yardım etmeye çalışıyorum, bu halime belki bozuk beslenme düzenim yol açtı diye tamamen sağlıklı bir hayat kurdum, şekeri çıkardım,o üç gün belki de bu yüzden daha iyiyim ama ya geri kalan günler? 

Neyse
Bu aralar kafanizi gök yüzüne kaldırdığınizda Büyük ayi'nin tam üstüne Ejderha'yi görmeniz muhtemel. 
Bunu da bir yere bırakacağım bakalım kim alacak? 

2 yorum:

  1. bazen seni ruh ikizim gibi hissediyorum...
    yada psikoloji ikizim mi desem.. okurken kendim yazdım zannediyorum o derece. çok acı bir durum ama yalnız olmadığımı bilmek güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok zorluyor gerçekten maalesef. Yalnız olmadığımı görmek güzel evet 😚

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^