19 Ağu 2017

Perseid Meteor Shower


Bu sene artık free olduğumu, istediğim şeyleri yapabileceğimi unutup aynı şekilde devam ediyorum. Misal Perseid Meteor yağmurunu izlemek için yapilan etkinliklere katılmak hiç aklımda değildi.  
O gece hatta dışarıdaydım, o da guzeldi orası ayrı da, eve gelip yaa meteor yağmurunu izleyeceğimiz bir yere gitseydik keşke diye diye bi hal oldum. 
Kreiken gözlemevine giderdik, sonra etkinlige bakıp sinir oldum. 
Bundan sonra bulduğum arabalı insanı oraya surukleyecegim, araba sürme merakım olsa herhalde hafta sonları hep orada olurdum. 

Neyse benim tek başıma yaptığım etkinlik de güzeldi. Açıkçası meteor görme umudum yoktu ama bekledim. İyi ki de bekledim çünkü bir saatten sonra arka arkaya bir sürü gördüm.  Hele ki, çoğu ay'in yanindan geçen büyük meteorlardi ve müthişti. 

Bir yandan Spotify'da Galaxy playlistimi dinlerken, bir yandan da Starlight, Starwalk uygulamalarıyla gök haritasını inceledim. 
Gün ağarınca mutlu mutlu yattım. İnsanın mutlu olması için biri ya da birilerine ihtiyacı yok. Elbette insansız da olmuyor ama bir şeyler için illa birilerinin olmasına da gerek yok. 

Bu sketch beni çok zorladı. Çünkü aptal gibi önce akrilik boyadan başlayıp, sonra sulu boyaya geçtim. O yüzden de zorladı. Dün gece sabaha karşı ancak bitirdim, nasıl saftimin kaydığını ilk resimden anlayın :) Bir de akrilik boyayi ucuz diye hobi boyalarindan almıştım. Mavileri berbat, yani yine orjinal akrilik almam gerek. Ve açıkçası artık tualle çalışma zamanım geldi gibi hissediyorum. 
Yalnız bu Moleskine aquarel defterime çok sevdiğim şeyleri çalışmışım. Bitince Youtube'a hepsini içeren bir video çekeceğim. 
Sonra Crisco art gibi karanlıkta parlayan boyalarla çalışacağım. 
Resim yapmayı seviyorum ve artık çalışma alanıma alıştım.
 Ilk başlarda aşırı yadırgadım ve gidip mutfakta yapiyordum eskisi gibi ehehe 
 Bu da burada dursun seneye gözlemevinde izleyeceğim meteor yağmurunu. 

2 yorum:

  1. böyle resim yaparken video çekip koysan arada var ya tadından yenmez inan^^
    ellerine sağlık, her zamanki gibi çok büyüleyiciler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu çok zor yaptım çekmek kolay olmazdı :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^