13 Kas 2017

Halloween hazirliklari1



Yine yılın en guzel zamanları geldi. Ve ben çılgınlar gibi birşeyler yapmaya başladım. Bu sene uzukdukce içime kapanıp birşeyler yapıyorum. Dünyadan uzak olmaya çalışıyorum.



Önce bu seramik kupayı cauldron kupa haline çevirmekle başladı her şey. Sonra cadı buldum, sonra saçlarını kiyafetlerini yaptım ve baya baya uğraştım. Şapkası bi zorladı. Kedileri ise kıskanırdı. Neredeyse karanliklar lordu kedi alıyordum ama adam başka birine vermiş. Şu an ona bir kuple üzülüyorum :( 






Bu postu yazmistim ama çooook uzun zaman sonra yolluyorum aferinler bana gelsin :))
Devamı baya var o da bir sonraki postta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^