10 Nis 2017


Çizim yaparken bazen ciddi ciddi kendimi eleştiriyorum, nefret ediyorum. Bir süredir sürekli sulu boyalarla galaxy, gezegen çalışınca normal insan çizimlerine geçtiğimde hiç hoşlanmadım.

Bu konuyu geliştirmem artık şart. Hep bu konuda sıkıntıyım. İstediğim gibi cizemiyorum. Sulu boya ile çalışırken hele daha bir batiriyorum.

Çooook eski çizimlerime bakıyorum o zaman daha mı iyiymişim ne. Bu konuda geriye nasıl gittim anlayamiyorum.

Mesela galaxy ile insan cizimlerini birleştirmeye çalıştığımda da korkunç şeyler çıkıyor ortaya.

Bu ara sürekli anatomi çalışmam gerekiyor. Youtube'da harika tutorial videolar var. Zaten youtube bebeyim ya, orayı deli gibi kullanıyorum.
Bir de şu modeller var aliexpresste onlardan almayı istiyorum. Bu modellere istediğiniz duruşu verebiliyorsunuz harika ya. Bir de el mankeni istiyorum ki ellerde oldukça beceriksizim.




Umarim daha iyi çizimlere imza atarım, bakalım bakalım 

2 yorum:

  1. Tam yeni bir pozisyon çizmek için oturmuşken bu yazıya denk gelmem baya büyük tesadüf oldu. Ben de dersleri izlerken bir yandan da güzel çizimlere bakıp kendimi depresyona sokanlardanım. :') Ama bir gün olacak elbet diyorum. Kolay gelsin, kaleminize kuvvet. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O beğendiğimiz cizerler de geçmişte kötü şeyler cizip çalışarak başlamışlar onun için enseyi karartmamak sart. Kolay gelsin ^^

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^