19 Nis 2017

Happy Easter


Geçen pazar Paskalya kutladık. Harika bir kahvaltı yaptık, paskalya çöregi yaptık. Yumurta boyadık. 
Ben güzel olan her şeyi kutlarım. Bu sene şeker bayraminda da çocuklara şeker torbaları yapacağım. 
Paskalya için uzun zamandır hazırlık yapıyorduk. Tavşanları, yumurta kutularını almıştık önceden, yumurtaların içlerini bosaltmistik. 




Soframız harikaydı güldük eğlendik. Keşke gün de hep öyle gecseydi ama maalesef akşamında üzüldüm. 
Ama gece ne olacak halimiz diye düşünürken, saçmalama sevdiklerin yanında bak sabah ne güzel paskalya kutladık dedim. Bana güç verdi. 
Bu sıralar kendi hayatımda da zor günler geçirdiğim için, bana aşırı moral oldu. 


2 yorum:

  1. bazen sırf birlikte bir şeyleri kutlamak için tanışmak istiyorum seninle^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^