20 Nis 2017

Namaste


Bu zor günlerin bana en büyük getirisi spora başlamak oldu. 
Her gün en az 45 dakika yürüyorum. Bu benim için ciddi bir durum çünkü hiç hareket etmiyordum. 
Buna ek olarak yoga ve pilates malzemeleri aldım. Amacım sıkı ve esnek bir vucuda sahip olmak. Özellikle esnekliği geç, benim vücudum kasılmaktan düğüm düğüm artık. 
Bununla bide odagimı başka yöne çevirip, kafamı ciddi takacağım bir şeye ihtiyacım var. Yok şu pozisyonu yapmaya çalışayım, yok buna çalışayım derken kafa boşalır. Yoksa cidden kafayı sıyırmanin sinirindayim. Geçen seneden gelen bir disiplin anlayışı var üzerimde. Artık daha sağlıklı şeyler yiyorum, diyete halen devam ediyorum ama artık diyet diye de bakmıyorum, 
Dukan değil artık çünkü meyve de yiyorum. 
Şimdi hayatıma sporu katmam harika oldu. 
Öncelikle her ne kadar bayilmasam da bu disiplin ve lifestyle olarak Ebru Şallı'yi instagramda takibe aldım. Çünkü yiyecek tüyoları hoşuma gidiyor ve kadın kürdan gibi. 
Youtube'da Blogilates ve Boho Beautiful kanalları var. Casey Ho aşırı tatlı bir kadın. Onunla çok gaza geliyorsunuz. 
Boho Beautiful'da çok şeker bir ciftin kanalı. Hem yoga pilates egzersizleri, hem de vloglar, vegan yemek tarifleri fln var. Tabii mükemmel manzaralar da bonusu. 
Hayatımdaki kasvet bulutlarindan nefret ediyorum çünkü böyle biri değilim. O bulutları hareket ederek dağıtmayı gorev bildim bu ara. 
Yoga, pilates denince çevremde akla benim geleceğim kadar bu konuya aşırı takmış olmak istiyorum, hedefim bu. 
Haydi bakalım 
-Namaste-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^