13 Kas 2017

Halloween Pillows



Bu sene baya baya şey yaptım. Gittik kumaş aldık, annem dikti ben de bunların hepsini boyadım. Patternlerini pinterestten buldum ama çok kalın bir kumaşla çalıştığım için geçirmek baya zorladı. 


Bir önceki postu yazdığım tarih çok önceydi sonra ne olduysa yollamadım. Zaten o günler hiç iyi değildim. Çok zor günler geçirdim, bir süre sağ elimi hiç oynatamadim, baya yemek bile yemek iskenceydi. Kendime turlu hastaliklar buldum, aşırı derecede korktum. Ama geçti, ciddi bir şekilde kıyıdan döndüm.
Elimdeki sorun aşırı kasilmadan ötürü olmuş, ilaç tedavisi ve fizik tedavi ile duzeltebildim.
Olay şu, aslında uzun süredir kendimi her şey için kasıyorum, üzülmekten yoruldum. Üzülmemem için uğraşsam bile mutlaka bir şey oluyordu. Ve en son aslında küçük ve dalga geçebileceğim bir olay tetikledi.
Babamın çok sevdiğim Atlanta'da yaşayan arkadaşı Ankara'ya gelmişti. Onunla gorustuklerinde kızına çok kızıyorum hala bi koca bulamadı, evlensin demis. Normal zaman bununla dalga geçerim. O kendine baksın derim. 
Ama o gün saatlerce ağladım. Hatta sakinleştirsin diye Friends izledim. İşe de yaradı. Ama ertesi gün sağ elimi kullanamıyordum. Benim için büyük bir yıkım oldu çünkü resim yapmak beni hayata bağlayan şeylerin başında geliyor. Neyse gecti.
Ama şu var insanlara ne söylediğimiz o kadar önemli ki. Muhtemelen o, öylesine söylemişti ama bu cümlelerden artık deliler gibi yıldım. Neden evleniyorsun, niye hayatında biri yok, yasin geçiyor ne zaman çocuk yapacaksın bla bla bla. 

Evlenmeyi istemiyorum çünkü seveceğim biri karşıma çıkmadı. 
Çocuk sevmiyor ve istemiyorum.

Acaba bunları kaç bin kere söyleyeceğim? 

Bunlardan çok yorulduğum için vücudum sinyal verdi, yeter diye. 

Neyse.


Bir önceki postta karanlıklar prensini alamadığımıza üzülmüştüm, ama artık bir karanlıklar prensesi var hayatımda. O da başka ve uzuuun bir postun konusu. Fotoğraflarda o prenses var. Hatta şu an o prenses kucağımda :)) 

Yastıkları aliexpressten de alabilirdim ama kendim yapmak istedim. İyi de oldu, o dönemlerde elim düzelince yapmıştım. 


Bir sonraki postta da yaptığım balkabaklarini ve kuru kafaları anlatayım yuh ne çok şey yapmışım :)) 
Elim duzelince resmen deliye bağlamışım :)

1 yorum:

  1. işte beklediğimiz postlar^^
    kalıplarla yaptığın bal kabaklarının ve mumların diy sürecini de anlatsan tadından yenmez^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^