6 Ara 2017

Balkabakları Kurukafalar


Bu sene bir sürü minik bal kabağı ve kuru kafa yaptım. Nasıl derseniz kuru kafa için aliexpressten kalıp aldım. Tam istediğim kalıbı da buldum.



Balkabaklari için ise istediğim gibi bir kalıp yoktu. Ben de elimde olan yapma minik balkabagindan kalıp çıkardım. 
Bunun için Rtv2 silikonu aldım. Her yerde var, gitti gidiyor, n11 falan. Ben hammaddeler'den aldım. 

Yapımı da kolay gelen malzemeleri karıştırıp balkabağını bir kaba yapıştırıp, karıştırdıginız malzemeyi üstü kapayıncaya kadar döküyorsunuz. Ben bir ara kapta satilan pamuk şekeri kabına koydum. O harika bir malzeme çünkü çok rahat keserek çıkarmıştım kalıbı. Artık o kaplarda satmıyorlar. Sırf pamuk şekeri kabı için alıyordum daha önce burayı takip edenler hatırlar elf kulağı yapımında kulağımın kalibini cikarirken de aşırı işime yaramıştı.

Neyse ertesi gün kuruyunca içinde çıkarın kalibini çıkardığınız malzemeyi. 
Ve oldu. 
Ben ilk önce deneme olsun diye alçı ile bir sürü kabak yaptım.  


Hele bu beyaz balkabaklarini baya baya kişi çok beğendi ve sordu.



En son aşama olarak da mum yaptım ve baya güzel oldu. Sevdiğim arkadaşlarıma hediye ettim. 

Yani bu tip şeyleri yapmak çok zor değil sadece buraz araştırma ve uğraşı gerektiriyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^