6 Ara 2017

Salemli Halloween

Salem'in bunu ben mi bu hale getirdim diye bakarkenki hali :))

Bir ay geçmis ben Halloween postunu yeni yapıyorum. Bu saçmalık olmaz olsun yani. 

Bu sene Salem cadısı ile Halloween geçirdik. Ona yarasa kanadı yaptım hiç sevmedi doğal olarak kafayı yedi giydirdigimde :) 

Fotoğrafını çektim ama o da kont dracula gibi çıkmış 😂



Bu sene yine balkabaklari ile konsept yaptım ve anladım ki ben aslında sonbaharı o renkleri çok seviyorum. İki senedir aynı konsepti yapıyor olmamın nedeni bu. 

Yemek olarak da balkabağı hakimdi sofraya. Balkabağı çorbası, balkabak soslu rigatoni makarna ve tatlı olarak balkabağı truffles. 

Üçüne de yiyen herkes bayıldı, özellikle truffles'lar baya sükse yaptı hihi, hiç balkabağı sevmeyenler bile baya baya begendiler





Bu sene Cristina Scabbia'nın Delirium albümleri makyajını yaptım. Lacuna Coil, Cristina ve fan sayfaları beğendiler. Ama açıkçası Cristina'ya baya benzedim. 


İşte böyle Salem cadılı, booool pumpkinli bir Halloween'i geride bırakıp o kadadan yeni yeni çıkıp krismis kafasına girebilirim hatta girdim bile. 

Bu sefer geciktirmeden yazacağım böyle zibidilikler yapmayacağım söz :) 

2 yorum:

  1. Salem nasıl da yakışmış Cadılar Bayramı temasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istesem böyle bir kedi bulamazdım ya, hatta aradım da vermemişti adam. Kızım kendi geldi partiye :))

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^