29 Ara 2017

Gnome


Bu sene ağaca top süsleri asamadık çünkü Salem isimli biri çıldırıyor top görünce :)
Ben de Gnome yapmaya karar verdim. 
Gnome olayı İskandinav mitolojisinden geliyor. Toprak koruyucu cüceler deniyor ama ev cinleri bence. 
Hatta Gnome'lari araştırırken çocukken görmüş olabileceğimi fark ettim, çünkü yabancı ve yerli birkaç forumda bazı insanlar çocukken gördüklerini yazmışlar. 

Ben de çok küçükken bu tip yaratıklar gördüğümü söyleyerek ailemin zor günler yaşadığını hatırlayıp anneme sordum. 

O zamanlar küçük sira sira dizilmiş adamlar görüyormuşum. Ve gecelerce uyku uyuyamamış, uyumamışım. 
Cinlerden flan korkan biri değilimdir. Annem cin gördüğünü hiç düşünmedim ama tuhaf şeyler görüyordun ya da uyduruyordun dedi. 
Belki de gnome görüyordum hihi.
Ben tabi gördüğüm şeyleri hiç hatırlamıyorum. 

Hep o zamanı düşününce kaçırılma olayı mıdır derdim. Çünkü geceyi aydinlatan çok aydınlık mavi bir ışık hatirliyorum o zamani ne zaman hatirlasam. Gerçi halen öyle düşünüyorum, Erhan Kolbaşı'nin Kozmik Dokunuş'unu aldım okumaya cesaret edemedim. 

Neyse iyice uçtum hihi. 

Bu sene evi Gnome dedelerle süsledim. Bir tane de karton Gingerbread house yaptım. 

Bu sene en hoşuma giden de yaptığım şeyleri görüp insanların da yapması oldu. İlham verdiysem ne güzel ya :)  







İlk kar yağdığında böyle bir fotoğraf çekmiştim, bir dakika sonra hiçbiri yerinde yoktu neden acaba :)) 


1 yorum:

  1. "Çünkü geceyi aydinlatan çok aydınlık mavi bir ışık hatirliyorum o zamani ne zaman hatirlasam. Gerçi halen öyle düşünüyorum, Erhan Kolbaşı'nin Kozmik Dokunuş'unu aldım okumaya cesaret edemedim."
    Benzer bir durumu ben de yaşadım hocam sadece mavi ışık

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^