29 Ara 2017

Yeni Yıl


Bu resmi geçen sene yapmışım. Ama hoşuma gidiyor. 

Bu seneden bahsetmek isterken düşünüyorum da, 2017 kötü başlamıştı. Ülkeyi ilgilendiren korkunç bir olayla açılışı yapmıştık. Sonrasında kendi hayatımda da karmakarışık geçti. Haftanın 3 günü ciddi bunalım diğer günler ay iyiyim ben diye kendimi kandırma, 1 gün de hasta geçti. Hayatım tamamen değişse bile bu değişime adapte olamadım daha kötü oldum. 

Salem gelinceye kadar 2017 korkunçtu. Beni normale döndüren o oldu. Aslinda üstüne anlamlar yüklemek ne kadar doğru bilmiyorum ama beni kendime getirip, yeter çık şu ruh halinden hayatın artık çok iyi farkında mısın sen dedi sanki. 
Iyi ki geldin kızım.  

2017'de galaksiler ve yıldızlara gittim. Deliler gibi galaksi çizdim. 
2018'de ise okyanuslar ve deniz derinliklerine inip deniz kızları ile yüzmek istiyorum. Büyük büyük tuvaller ile çalışmak, duvarlarımi deniz yapmak, Siren şarkılarını duymak istiyorum. 

Ve 2018'de planladığım tatille beraber, yamaç paraşütü yapmak istiyorum.  

Ve sevdiğim canlılar yanımda olsun. 

İyi ve güzel bir yıl olsun hepimize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^