8 Ara 2017

Tarot Desteleri

Kızım ne biçim fotojenikliktir bu ya :))

Bu sonbaharda ilk Book depository alış verislerimi yaptım. İkisi de tarot destesiydi. Aslında başka deste niyetindeyken bambaşka iki cadı temalı deste aldım.  

İlki Everyday Witch Tarot


Aşırı derecede tatlı bir deste. Youtube'da başka bir deste ararken karşıma çıktı ve hayran oldum. Yine tarot ama günümüz cadıları var. Kartların çizimleri çok tatlı. Illustrator Elizabeth Alba
Kediler, cadılar, süpürgeler baş rolde. Kartlardaki illustrasyonlar o kadar iyi anlatılmış ki, kart ne söylüyor direkt anliyorsunuz. Hani yeni başlayanlar için harika. 
Kutusu, kitabı, kartlarin kalitesi tam anlamıyla birinci sınıf. Hatta bu konudaki en iyi destelerimden diyebilirim. 
Ben tabii bu desteyi kullanmaya başladım. Yıllardır tarot bakmıyorum, tarot kartlarının sadece kolleksiyonunu yapiyorum ama bunu kullanmayı çok istedim çünkü pozitif enerji veriyor insana. 


Minnoşum kartlara saldırır diyordum ama üstüne yatıp uyudu :)) 


İkinci aldığım deste ise Green Witch Tarot
Bu deste ortacag cadılarını ele almış.  Everyday Witch'den daha ciddi bir deste. 
Illustrasyonlarini cok beğendim,  onun için aldım zaten.
 Kiri Østergaard Leonard çizmiş. 
Basit bir kutuda normal bir kitabı var. Tamam Everyday Witch'den sonra basit gelse de kartlar ve illustrasyonlar telafi etti.  



Book depository her alış veriste böyle cici dünyanın her yerinden illustrasyon yapan sanatçıların araçlarını veriyor hediye olarak. 

Ilk Everyday Witch ile bu kızcağızi vermişti. 


Sonra ben aradım bu sene olanlara baktım ve iclerinden bazılarını beğenip umarım bu gelir vs demiştim. 
Green Witch ile aşağıdaki ayraç geldi. Sanatçıları falan söylerdim ama araçlar nerede bulamadım :) 


Ben tabii ilk ayraçtaki kızı mavi saçlı yaptım hihi 


Book depository ile bir ayda, onların belirttiği zamanda geliyor. Yalnız eğer bir sürü şey sipariş ederseniz tek tek yolluyorlarmis, o biraz gıcık. Onun dışında ben çok memnun kaldım.  

Şimdi yakın zamanda deniz kızı oracle destesi alacağım.  
Bakalım bakalım 


2 yorum:

  1. Birincisi, kedin ne güzel ya, her şeyiyle tam olarak benimkinin zıddı. :D Benimki öyle bir şeyleri dağıtmayıp üzerinde uyuyacak? Yavruyken bile her şeyi yere atıp devirip dağıtıyordu, şu anda da yaramazlıktan değil, tamamen uyuzluktan hala dağıtıyor evi, kaç yaşına geldi uslanmış değil.

    İkincisi, şu kitap ayracını siyah beyaz halinden o kadar güzelleştirmişsin ki, ya bu renklendirme işlerinde ne kadar ustalaştın, vallahi tebrik ederim ya. ^.^ Ne güzel olmuş, hayat gelmiş ayraca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederim canım aslında bunda kızın saçlarında sorun yaşadım gibi hihi :)

      Siyah kediler beyazlara oranla daha sakin olurlarmis, bunun da kudurdugu zamanlar olmuyor değil ama bazen şaşırtıcı şekilde hiçbir şeye dokunmuyor. Bir de sen demiştin kedim beyaz fotoğraflarda kayboluyor diye, ehehe benimki de siyah olan yerlerde öyle :)
      Ama mukemmel bir olaymış bu kediler ya 😻😍

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^