4 Mar 2019





Merhaba ben geldim. Geçen sene yazmayı çok isteyip bir türlü yazamamıştım. Bu sene artık yazmaya karar verdim. Zaten blogculardan kim kaldı ki? Ama bu umurumda mı tabii değil.

Geçen sene çok şey yaptım aslında. O kadar boya yaptım ve halen devam ediyorum ki :)

En son kardeşim taşınınca, onun odasında şimdi tv odasının bir duvarını koyu yeşile boyadım. Gayet güzel oldu da daha bitirmedim. Tam tv'nin üstüne gelecek şekilde yüzüğün üzerindeki yazıları yazacağım altın sarısıyla. Düşündükçe çıldırıyorum bu fikir baya güzel olabilir. Bir de yapsam mı fazla mı olur diye yanına elfçe The Riddle of Strider yazma planımvar. Olur mu. olmaz mı bilmiyorum.

Bu yukarıdaki illustrasyonu da ben yaptım TeePublic'e. Şimdiye kadar koyduklarımdan çok azı satıldı ki zaten hiçbir şey de koymadım bile. Bunu kardeşime ithaf etmiştim o askere gidince afsdgd

Yani ömrüm yine full birşeyler yaratmaya çalışmakla geçiyor. 

Sonraki postta geçen seneneler yapmışım onlardan bahsederim. 



4 yorum:

  1. Hoşgeldinnn!
    uzun zamandır yoksun valla kızacağım sana, ne güzel yazıyordun
    paylaşıyordun. neyse geldin ya tekrardan , öpüyorum çook

    YanıtlaSil
  2. Dönem dönem bende ara versem de yazmaktan kopamıyorum. Ya da yazmak benden kopamıyor bilemiyorum (:
    Eski blogculardan kimse kalmadı. Ama bende pes etmeyenlerdenim senin gibi.
    Çok hoş bir illustrasyon çalışması olmuş. Çok güzel bir hobin var yeteneğini kıskandım doğrusu (:
    Umarım en kısa sürede kardeşine kavuşursun. Sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
  3. Zevkle ilgilendiğim bir konu üzerine güzel bir blogunuz var takibe aldım.Sizi de beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^