2 Şub 2020

IMBOLC ~ Candlemass ~ Brigid Day






Selaam bakıyorum da her postumda ben geldim yazmışım. Bu sefer gerçekten geldim ama :) 
Mevsim dönümlerinde yazmayı istiyorum çünkü. 

Yılın ilk Sabbat'ı Imbloc geldi. Benim yıllardır hep rituelinde altar'ı pek yapamıyordum. Bu sene ise altar malzemelerim tamamlanmaya başladı. Çoğunu kendim yapmış olsam da istediğim gibi oldu. Brigid cross'u bitkilerden yapmayı istiyordum ama uygun bir bitki bulamadım. Ben de çizimini yaptım. Bir de mısır yapraklarından yapılmış temsili goddess ve asa. Asamı uygun bir tahta parçası karşıma çıkınca yapacağım. Ayrıca seneye kardelen soğanı almayı planlıyorum. Onun da fotoğrafını çıkarıp öyle ekledim. Bu dönemin en önemli özelliği uzun kış mevsiminden karların arasından başını çıkaran kardelen çiçekleri. Araştırdım evde de yetişiyormuş bir sevindim. Veee son olarak sserami hamurundan tanrıça heykeli yaptım. Dünya anne ve tanrıça karışımı gibi oldu, ilk yapıma göre fena da olmadı sanki. İleride geliştiririm ben bunu. 


Şubat'ın ilk günü evi temizleyip, halıları sildim. Gece de altarımı hazırlayıp meditasyon yapıp yeni başlangıçlar için planlar yaptım. Baya mistik bir gece geçirdik ben ve kedilerim. Aaaa onu söylemedim ikinci bir kedim de oldu ama o başka post'un konusu :) 

Bugün de kumkuat tohumlarını ekeceğim. Her tohum için ekerken bir dilek dilemeyi düşünüyorum. 



Adı: Imbolc, Candlemass, Brigid Day 

Gün: Şubat'ın ilk günü ve gecesi

Renkleri: Beyaz, kırmızı

Taşları: Ametist, Ay taşı, Onyx, Kalsit, Krizokol, Malakit, Turkuaz (Firuze) taşları

Çiçek: Çiğdem, Nergis, Iris, Kardelen

Bitki: Fesleğen, Defne,  Melekotu, Kırlangıçotu, Sarı Papatya
Tütsü: Adaçayı. Paçuli, Lavanta

Çay: Papatya

Yiyecekler: Hindistan çevizli kar keki, ballı kek, 

Yaban mersinli pankek, Biberiyeli Focaccia ekmeği

Enerji: Yeni ay'ın ilk günü ve kışın sonlanması ile birlikte gelen yeni başlangıçların enerjisi, ilham enerjisi

Altarda olması gerekenler: Beyaz mumlar, kırmızı mum, Brigid cross, Mısır yapraklarıyla yapılmış bebekler, tohumlar, asa, 

God ve Goddess: Brigid, St. Brigid, Eros, Pan, Cernnunos, Athena, 


Bu sabbat bize iyilikler getirip, dönüştürür umarım. 

~So mote it be~







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^